Ai la dispoziție 14 zile pentru a te răzgândi! Indiferent de motiv!

ART. 1
În cazul în care ai constatat, la deschiderea coletului, unul dintre următoarele lucruri:
a) produsul/produsele sunt deteriorate din cauza transportului
b) comanda este incompletă
c) ai primit alte produse, nu pe cele comandate de tine
d) unul sau mai multe produse prezintă defecte de fabricație evidente
Te rugăm să ne contactezi, în 24 de ore (telefonic sau pe e-mail), pentru că noi vom rezolva situația în cel mai scurt timp, pe cheltuiala noastră. Lucrurile de la punctele a), b), c), d) nu se vor întampla niciodată, însa este bine de știut 🙂

ART. 2
Acele produse de pe site-ul nostru care presupun personalizarea cu text-ul/design-ul tău sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere/înlocuire prevăzut la articolul 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale. Găsești la noi pe site produse care îți dau posibilitatea, de exemplu, să introduci vârsta, an sau nume. La acele produse ne referim când spunem că nu se pot returna, tocmai pentru că nu pot fi revândute.

PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSELOR

  • Pasul 1Completează formularul de mai jos. După introducerea datelor de contact, ai posibilitatea de a selecta una dintre următoarele opțiuni de returnare a banilor:
    • a) Virament al sumei, care reprezintă contravaloarea produselor returnate, într-un cont IBAN (deschis la orice bancă din România) specificat de tine sau pe card, dacă ai plătit online.
    • b) Cod cupon (voucher) cu valoarea egală cu contravaloarea produselor returnate. Poți folosi codul de cupon pentru plasarea unei noi comenzi.
  • Pasul 2 – Noi facem solicitare către firma de curierat pentru preluarea coletului de la adresa ta. Preluarea se realizează în 2-5 zile lucrătoare de la momentul completării formularului. Te rugăm să acorzi atenție sporită împachetării coletului și să te asiguri că acesta va ajunge în siguranță la noi.
  • Pasul 3 – Coletul ajunge la noi și este verificat. Este bine să știi că nu vom accepta returnarea produselor deteriorate, cu mirosuri de parfum sau cu alte defecte, care ar împiedica revânzarea acestora. Dacă vom ajunge în această situație și vom primi astfel de produse de la tine, deteriorate în urma folosirii/purtării, să știi că nu ne ramâne altceva de făcut decât să retrimitem către tine aceleași produse, cu ramburs de 38 lei (contravaloarea transportului dus-întors).
  • Pasul 4
    • a) Banii vor fi returnati, în maximum 30 zile calendaristice, în contul IBAN specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online.
    • b) În cazul în care ai ales emiterea unui cod de cupon (voucher) pentru a plasa o nouă comandă ne vom asigura că, în termen de 24 de ore lucrătoare (de la momentul în care noi am făcut recepția coletului), vei primi pe adresa de e-mail un cod unic pe care îl poți aplica în coșul de cumpărături sau pe pagina de finalizare a comenzii.

În altă ordine de idei, majoritatea înlocuirilor/returnărilor se fac din cauza faptului că nu se verifică tabelele de mărimi ale articolelor de îmbrăcăminte. În continuare, îți vom răspunde anticipativ la unele întrebări:

Mărimile întotdeauna diferă de la producător la producător. Sunt persoane care ne solicită înlocuire pentru că produsele sunt mai mari decât se așteptau, dar sunt și persoane care, pentru aceleași produse, ne solicită înlocuire pentru că sunt mai mici decât se așteptau. Depinde de fiecare dintre noi cum suntem obișnuiți în comerț și de unde obișnuim să ne achiziționăm articole de îmbrăcăminte. În concluzie, noi îți garantăm că vei face alegerea potrivită dacă verifici tabelul de mărimi.

Tabelul de mărimi se găsește pe pagina fiecărui produs, imediat sub butonul „Adaugă în coș”, fiind semnalizat sub forma unui buton portocaliu pe care scrie „Verifică aici TABELUL DE MĂRIMI”.

Da, poți solicita returnarea unui produs sau a mai multor produse din comanda și nu vei achita transportul care presupune preluarea de la adresa ta și livrarea coletului la sediul nostru. Ne vom asuma noi această cheltuială.

Despre codul de cupon (voucher) emis în caz de returnare a produselor:

  • a) Este transmisibil
  • b) Poate fi folosit pentru achiziția oricărui produs de pe site-ul nostru
  • c) Se cumulează cu alte tipuri de reduceri sau vouchere
  • d) Perioada de valabilitate este de 24 de luni
  • e) Poate fi folosit o singură dată pentru finalizarea unei comenzi
  • f) Poți achita integral cu voucher-ul sau poți aplica voucher-ul pentru o comandă de valoare mai mare și să achiți diferența prin plata ramburs sau online, cu cardul.

FORMULAR DE RETURNARE A PRODUSELOR

Preluarea coletului se realizează de la aceeași adresă la care a fost livrată inițial comanda?
DaNu

Preluarea se va realiza de la următoarea adresă:

Comanda inițială a fost achitată ramburs sau online, cu cardul?

Cum dorești să îți returnăm contravaloarea produselor?

Vei primi un cod de cupon (voucher), pe adresa ta de e-mail, pe care îl vei putea folosi pentru plasarea unei noi comenzi.

Cum dorești să îți returnăm contravaloarea produselor?

Contravaloarea produselor returnate va fi creditată pe cardul cu care s-a făcut inițial plata comenzii.

Vei primi un cod de cupon, pe adresa ta de e-mail, pe care îl vei putea folosi pentru plasarea unei noi comenzi.