PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSELOR

1. Inainte de toate

Dacă, la primirea coletului, ai observat că îți lipsesc anumite produse, că ți-am încurcat unul sau mai multe produse, că anumite produse au defecte de fabricație evidente, te rugăm să ne scrii folosind una dintre următoarele modalități: pe e-mail, printr-un mesaj privat pe pagina de facebook sau pe chat-ul live de pe site-ul nostru. Vom face verificările și vom rezolva situația în cel mai scurt timp. Suntem online de Luni până Vineri, între orele 08:00 – 16:00.

 

2. Fără drept de returnare

Acele produse de pe site-ul nostru care presupun personalizarea cu text-ul/design-ul tău sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere/înlocuire prevăzut la articolul 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale. Găsești la noi pe site produse care îți dau posibilitatea, de exemplu, să introduci vârsta, an sau nume. La acele produse ne referim când spunem că nu se pot returna, tocmai pentru că nu pot fi revândute.

 

3. Vrei să returnezi unul sau mai multe produse

Dacă  nu ești mulțumit de calitatea produselor ai dreptul de a le returna în termen de 14 zile. Pot exista situații în cazul articolelor de îmbrăcăminte în care ai comandat mărimi prea mici/prea mari. Acest lucru s-a intamplat, cel mai probabil, pentru că te-ai grabit și nu ai verificat tabelul de marimi pe care îl găsești pe site, pe pagina fiecărui produs.

Noi venim în sprijinul tău și îți oferim RETUR GRATUIT. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de returnare de mai jos. Este foarte simplu, trebuie doar să urmezi pașii din formular.

Asigură-te că în formular ne vei specifica un cont IBAN valid, în RON, deschis la orice bancă din România. În acest cont bancar noi îți vom vira suma egală cu valoarea produselor returnate. Dacă ai achitat online, cu cardul, îți vom vira suma pe cardul cu care ai făcut inițial plata.

Îți vom face plata în termen de 14 zile lucrătoare din momentul în care recepționăm coletul cu produsele pe care le-ai returnat.

Reține următoarele aspecte:

  1. PRODUSELE NU SE POT INLOCUI – produsele se returnează și ulterior, dacă dorești alte produse, vei plasa o altă comanda.
  2. SUMA SE ACHITĂ EXCLUSIV PRIN BANCA – suma pe care trebuie să ți-o achităm (cea egală cu valoarea produselor returnate) se achită direct în contul tău bancar (IBAN) pe care îl specifici în formularul de returnare. Nu se pot livra sume de bani prin curier, poștă sau alte servicii de transfer de bani.
  3. SOLICITARE FERMĂ DE RETURNARE – nu vom lua în considerare ca fiind solicitări ferme de returnare orice alte forme de comuncări ale intenției (pe e-mail, chat, Facebook, etc). Doar în baza formularului de returnare completat de tine vom putea procesa returul.

În baza acestui formular completat noi vom face ordin de ridicare către firma de curierat. Vor ajunge la adresa ta în 1-5 zile lucrătoare și vor ridica produsele pe care dorești să le returnezi. Te rugăm să nu returnezi produse purtate, cu mirosuri, murdare sau cu etichete rupte. Acestea nu pot fi revândute și vom fi nevoiți să le retrimitem către tine. De asemenea, te rugăm să ambalezi cu grijă produsele, așa cum am facut și noi pentru tine, astfel încât să ajungă în siguranță la noi.

În altă ordine de idei, majoritatea înlocuirilor/returnărilor se fac din cauza faptului că nu se verifică tabelele de mărimi ale articolelor de îmbrăcăminte. În continuare, îți vom răspunde anticipativ la unele întrebări:

Mărimile întotdeauna diferă de la producător la producător. Sunt persoane care ne solicită înlocuire pentru că produsele sunt mai mari decât se așteptau, dar sunt și persoane care, pentru aceleași produse, ne solicită înlocuire pentru că sunt mai mici decât se așteptau. Depinde de fiecare dintre noi cum suntem obișnuiți în comerț și de unde obișnuim să ne achiziționăm articole de îmbrăcăminte. În concluzie, noi îți garantăm că vei face alegerea potrivită dacă verifici tabelul de mărimi.

Tabelul de mărimi se găsește pe pagina fiecărui produs, imediat sub butonul “Adaugă în coș”, fiind semnalizat sub forma unui buton portocaliu pe care scrie “Verifică aici TABELUL DE MĂRIMI”.

Da, poți solicita returnarea unui produs sau a mai multor produse din comanda și nu vei achita transportul care presupune preluarea de la adresa ta și livrarea coletului la sediul nostru. Ne vom asuma noi această cheltuială.

FORMULAR DE RETURNARE A PRODUSELOR

    Preluarea coletului se realizeaza de la aceeasi adresa la care a fost livrata initial comanda?
    DaNu

    Preluarea se va realiza de la urmatoarea adresa:

    Comanda initiala a fost achitata ramburs sau online, cu cardul?

    Contravaloarea produselor returnate va fi virata in contul tau pe care il specifici mai jos.

    Contravaloarea produselor returnate va fi creditata pe cardul cu care ai facut initial plata comenzii.