1. Atentie!
Aceasta pagina este dedicata returnarii produselor. Contravaloarea comenzii va fi returnata in contul IBAN specificat de tine. In cazul in care doresti sa inlocuiesti un produs (de exemplu: ai comandat o marime prea mare la un hanorac si doresti sa schimbi cu una mai mica) va fi nevoie sa mergi pe pagina Inlocuirea produselor

2. Atentie!
In cazul in care ai constatat, la deschiderea coletului, unul dintre urmatoarele lucruri:
a) produsul/produsele sunt deteriorate din cauza transportului
b) comanda este incompleta
c) ai primit alte produse, nu pe cele comandate de tine
d) unul sau mai multe produse prezinta defecte de fabricatie evidente
Te rugam sa ne contactezi, in 24 de ore (telefonic sau pe e-mail), pentru ca noi vom rezolva situatia in cel mai scurt timp, pe cheltuiala noastra. Lucrurile de la punctele a), b), c), d) nu se vor intampla niciodata, insa este bine de stiut 🙂

3. Atentie!
Acele produse de pe site-ul nostru care presupun personalizarea cu text-ul/design-ul tau sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere/inlocuire prevazut la articolul 9-15 din OUG 34/2014 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Gasesti la noi pe site produse care iti dau posibilitatea, de exemplu, sa introduci varsta, an sau nume. La acele produse ne referim cand spunem ca nu se pot returna, tocmai pentru ca nu pot fi revandute.

Procedura RETUR

Ai la dispozitie 14 zile pentru a te razgandi! Indiferent de motiv.

  • Pasul 1 – Completeaza formularul alaturat. Este nevoie sa completezi cu atentie toate campurile, in special IBAN-ul (contul in care noi iti vom face plata). De asemenea, este necesar ca numele titularului de cont sa coincida cu numele de pe factura initiala.
  • Pasul 2 – Noi facem solicitare catre firma de curierat pentru preluarea coletului de la adresa specificata de tine. Preluarea se realizeaza in 2-5 zile lucratoare de la momentul completarii formularului. Te rugam sa acorzi atentie sporita impachetarii coletului si sa te asiguri ca acesta va ajunge in siguranta la noi.
  • Pasul 3 – Coletul ajunge la noi si este verificat. Este bine sa stii ca nu vom accepta returnarea produselor deteriorate de tine, cu mirosuri de parfum sau cu alte defecte care ar impiedica revanzarea acestora. Daca vom ajunge in aceasta situatie si vom primi astfel de produse, pe care tu le-ai deteriorat in urma folosirii/purtarii sa stii ca nu ne ramane altceva de facut decat sa retrimitem catre tine aceleasi produse, cu ramburs de 30 lei (contravaloarea transportului dus-intors).
  • Pasul 4 – In termen de 30 de zile noi vom face plata in contul specificat de tine. Suma pe care o vom returna in contul tau va coincide cu contravaloarea produselor. Vom retine insa, din total, suma de 15 lei care reprezinta contravaloarea transportului (preluarea coletului de la adresa ta si livrarea acestuia la sediul nostru).

De ce este necesara plata celor 30 lei pentru transportul dus-intors?
Nu percepem taxe de inlocuire, in ciuda faptului ca produsele comercializate de noi se fac in regim de comanda. Insa, este necesar ca tu sa achiti costurile de livrare. Astfel ca, cei 30 de lei se achita pentru:
*15 lei pentru expeditia care a presupus preluarea de la adresa ta si livrarea coletului la sediul nostru
*15 lei pentru expeditia care presupune livrarea noilor produse, de la sediul nostru catre adresa ta